Nombre total de pages vues

22 avril 2012

en bref ... jei trumpai

Céramiste -- c'est pas une profession, c'est pas un métier, c'est une maladie...
C'est vrai: on se tord le cou, les bras et le dos pour faire naître les formes de la terre, on est tout le temps sale jusqu'au coudes, on jongle avec les émaux, on respire toute sorte de poussières nocives: poussière de la terre, des oxydes divers, on respire la fumée des cuissons, on joue avec le feu. Mes ongles n'ont pas de temps à repousser, la peau de mes mains est dans un état... je vais pas raconter combien de crème j'utilise pour qu'elle soit comme celle d'une femme normale. Travail est vraiment sale. Et plus je travaille, plus j'ai des questions. J'accumule le savoir mai j'ai envie encore et encore, c'est sans fin...
 Mais alors pourquoi je prends tellement de plaisir ? Parce que, comme j'ai dit - je suis malade :)


Processus de cuisson. Au secours !... au secours ? ... Degimo procesas. Gelbékit!... gelbékit ?

***********************************************
Keramikas - tai ne darbas, tai ne profesija, tai liga.
Na is tiesu: is molio lipdai ivairias formas, kartais vos ne issisukdamas kakla, vargindamas rankas ir nugara. Esi nuolat purvinas iki alkuniu ir dar toliau. Molio net paragauti tenka - netycia. Kvépuoji pavojingomis dulkémis: ikvepi ir sauso molio, ir metalu oksidu ir kt. daleliu, manipuliuoji kartais nuodingomis glazuromis. Kvépuoji degimo dûmais, zaidi su ugnimi. Mano nagai neturi laiko ataugti, mano ranku oda... oi nesakysiu, kiek kremo jai reikia, kad ji atrodytu panasi i normalios moters oda :) Keramiko darbas yra tikrai juodas darbas, pilna to zodzio prasme. Tai butu dar niekis. Bet kuo daugiau dirbu, tuo daugiau noriu. Kuo daugiau zinau, tuo daugiau klausimu man kyla, ir taip be galo...
Bet tai kodél man visa tai teikia dideli malonuma ? Todél, kaip jau sakiau -- esu ligonis :)

Pardon uz svepla rasyma. Sekmadienis, turiu nedaug laiko ;)

4 commentaires:

  1. Gerai būtų kad kiekvienas turėtų tokią ar kitokią ligą ir nekerpėtų prie televizoriaus ar dar kur.. aš už geras ligas :)

    RépondreSupprimer
  2. Tikriausiai, tai vienintelė iš ligų kai nepalinkėsiu pasveikti :)
    Aurelijus

    RépondreSupprimer
  3. Bet kuriuo atveju ta liga baigsis tik kartu su manimi ;)

    Aciu, ponai, uz malonu apsilankyma.

    RépondreSupprimer
  4. .....ir kokia graži nuotrauka!

    RépondreSupprimer